Obchodné podmienky

Všeobecné ustanovenie

Tieto obchodné podmienky platia pri nákupe služby – vzdelávacích akcií (workshop, prednáška, webinár, ...). Špecifikácia služby je definovaná a zverejnená na stránke www.mojestastnedieta.sk. Poskytovateľom služby je Moje šťastné dieťa, o. z. so sídlom Jelenia 2, 811 05 Bratislava.

Kontaktný e-mail: info@mojestastnedieta.sk

Ide o organizáciu a materiálne zabezpečenie workshopov a prednášok na rôzne témy z oblasti poradenstva pre rodičov a profesionálov z oblasti výchovy a vzdelávania detí.

Obchodné podmienky sú súčasťou uzatvorenia objednávky vzdelávacej akcie, a to prostredníctvom webového prihlasovania alebo e-mailu a to medzi poskytovateľom služby/predávajúcim na jednej strane a záujemcom/kupujúcim na strane druhej. Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky.

Vymedzenie pojmov

Zmluvný vzťah medzi poskytovateľom a kupujúcim vzniká zaslaním elektronickej objednávky služby kupujúcim cez prihlasovací formulár alebo na email: info@mojestastnedieta.sk a potvrdením vzdelávacej akcie zo strany poskytovateľa na uvádzaný email.

Poskytovateľ/predávajúci je Moje šťastné dieťa, o. z., ktoré pri dojednaní predmetnej služby koná v rámci predmetu svojej činnosti uvedenej v stanovách občianskeho združenia. To vykonáva podnikateľskú činnosť len v rozsahu predmetu činnosti a cieľov občianskeho združenia, ktoré sú jasne a zrozumiteľne uvedené v stanovách a sú výsadným dokumentom OZ, pri napĺňaní jeho poslania. Občianske združenie zabezpečuje organizáciu a materiálne zabezpečenie workshopov a prednášok na rôzne témy z oblasti poradenstva pre rodičov a profesionálov z oblasti výchovy a vzdelávania detí a ďalších príbuzných tém z uvedených oblastí.

Záujemca/kupujúci je fyzická osoba, fyzická osoba podnikateľ alebo právnická osoba, ktorá nakupuje službu za účelom vzdelávania. Služba je vzdelávacia akcia organizovaná k vyššie uvádzaným oblastiam. Služba je ponúkaná za odplatu, ktorá je následne použitá na rozvoj činností a plnenie cieľov Moje šťastné dieťa, o. z., uvedených v stanovách a jednotlivých dodatkoch vytvorených k nim.

Objednávka a uzatvorenie zmluvy

Záujemca sa na vzdelávaciu akciu prihlasuje prostredníctvom prihlasovacieho formulára alebo e-mailom na info@mojestastnedieta.sk. Po prijatí objednávky sú záujemcovi spätným emailom zaslané: potvrdzujúci spätný email, následne potvrdenie objednávky, pokyny k úhrade a pokyny k organizačnému zabezpečeniu a priebehu vzdelávacej akcie (v prípade neobdržania potvrdenia objednávky alebo podkladov k platbe kontaktujte záujemca bezodkladne poskytovateľa). Objednávky sú záväzné. Odoslaním objednávky záujemca potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí s týmito obchodnými podmienkami.

Storno objednávky

Záujemca/kupujúci nemôže zrušiť objednávku po podaní objednávky.

Storno účasti

Každé zrušenie účasti musí byť oznámené vopred písomne e-mailom na vyššie uvedenú adresu Moje šťastné dieťa, o. z. Storno je spoplatnené. V období od objednania služby – 3 pracovné dni pred začiatkom plnenia služby je storno vo výške 50 % ceny objednanej služby. Menej ako 3 pracovné dni pred začiatkom plnenia služby je storno 100 % z ceny služby. Pri neúčasti na vzdelávacej akcii účtujeme storno poplatok vo výške 100% z ceny zakúpenej služby.

Kupujúci môže pri plánovanej neúčasti na službe nájsť za seba náhradu.

Ak sa služba nebude konať kvôli prekážke na strane poskytovateľa, poskytovateľ vráti kupujúcemu 100% z ceny zakúpenej služby.

Komunikácia

Komunikácia medzi Poskytovateľom a Záujemcom prebieha v elektronickej podobe vyššie uvádzaným emailom. Kontakty sú uvedené v časti Všeobecné ustanovenie týchto obchodných podmienok.

Ochrana osobných údajov

Vykonaním objednávky služby a to zaslaním objednávkového emailu, Kupujúci poskytuje podľa § 10 ods. 3 písm. b) zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“) v platnom znení Poskytovateľovi osobné údaje v rozsahu: meno, priezvisko, adresa trvalého bydliska a emailová adresa, za účelom vykonania platnej objednávky a uzavretie objednávky s Poskytovateľom, plnenia a dodatočného potvrdenia podmienok za účelom spracovania elektronickej objednávky, realizácie dodávky, zúčtovania platieb a k nevyhnutnej komunikácii medzi Zmluvnými stranami. Poskytovateľov sa zaväzuje, že nebude poskytovať osobné údaje Záujemcu tretím stranám. Poskytovateľ postupuje pri zaobchádzaní s osobnými údajmi Záujemcu v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane osobných údajov. Iným subjektom bude umožnený prístup k osobným údajom zákazníkov len v prípadoch stanovených platnou právnou úpravou (najmä v priebehu správneho či trestného konania, ochrana práv spotrebiteľa). Záujemca berie na vedomie, že je povinný svoje osobné údaje uvádzať správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zmene vo svojich osobných údajoch.

Osobné údaje bude predávajúci spracovávať a archivovať v súlade s osobitnými predpismi. Osobné údaje budú spracovávané. Záujemca potvrdzuje, že poskytnuté osobné údaje sú pravdivé a nesie zodpovednosť za nepravdivosť osobných údajov. Poskytovateľ má právo na opravu nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, likvidáciu alebo blokovanie osobných údajov a ďalšie uvedené v § 28 ods. 1 zákona o ochrane osobných údajov.

Záujemca prehlasuje, že všetky ním uvedené údaje sú pravdivé. Záujemca prehlasuje, že si je vedomý dôsledkov uvedenia nepravdivých údajov, obzvlášť skutočnosti, že by takéto konanie mohlo byť klasifikované ako trestný čin.

Záujemca berie na vedomie, že má právo na základe písomnej žiadosti od Poskytovateľa vyžadovať skutočnosti uvedené v § 28 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 84/2014 Z. z.

Žiadateľ má právo vyžadovať:

  1. potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o nej spracúvané,

  2. vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,

  3. vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie,

  4. vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

  5. opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

  6. likvidáciu jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,

  7. likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,

  8. blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby § 28 a nasl. zákona o ochrane osobných údajov.

Záverečné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky platia v deň odoslania objednávky záujemcom, ktorý ich bezvýhradne prijíma. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na prípadnú zmenu či doplnenie obchodných podmienok. Ak dôjde ku zmene obchodných podmienok v období medzi objednávkou a samotným poskytnutím služby, o tejto zmene poskytovateľ záujemcu oboznámi.

Orgán dozoru

Dozor nad dodržiavaním povinností poskytovateľa voči záujemcovi je Slovenská obchodná inšpekcia, konkrétne pracovisko Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P. O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa a právny odbor, tel. č.: 02/ 58272 172, 02/58272 104 fax č.: 02/ 58272 170.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 01. 01. 2021.